Subject: Moe ja Nõmmküla raudteeülesõidu sulgemine
From: Tauri Lõhmus <[email-masked]>
To: "Gendra Melts" <[email-masked]>
Cc: MTÜ Põhja-Eesti Ühistranspordikeskus <[email-masked]>, "Tiit Keppart" <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>, "Artur Lavrinenko" <[email-masked]>
Date: Fri, 10 Oct 2025 12:36:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Palun teie poolt kooskõlastusi liiklusskeemidele Moe ja Nõmmküla
raudteeülesõitude sulgemiseks liiklusele. Esimesena sulgeks Riigiteel 5
asuva Moe ülesõidu ja see toimuks ajavahemikul 16.10 kell 22:00 kuni 17.10
kell 06:00. Teisena sulgeme Nõmmküla ülesõidu, samadel kellaaegadel aga
selle sulgemise kuupäevad pole veel paigas.

Kellaajad peaks olema sellised, kus see ühistranspordi liikumist suurel
määral ei tohiks takistada.

Oleme avatud Teie kõigi poolsetele tingimustele ja lisajuhistele.

Lugupidamisega / Best regards
Tauri Lõhmus | Ida-Eesti regioonijuht

Mobiil: +372 56 855 802
E-post: [email-masked] | www.ramudden.ee

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Välja tn 3-1 | 61709 Soinaste
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu